I don´t care about who you were, I care about who you are

ligger hemma i sängen. One Tree Hill på tv:n. Ska snart stänga av och skriva engelskauppsatsen, sen blir det att se på OC och sen pluggar man matte och lite samhäll tror jag. Delar upp det så det inte blir så jobbigt. Känns som det enda rätta just nu.
Magen är fortfarande illa, mår illa och känner ingen lust att äta nått. Kom på att jag tryckte i mig ett halvt nudelpaket igår till lunch, men inget till middag. Känner ingen hunger just nu, så äter kanske till OC sen. Försöka iallafall.
Känns skit att jag missade träningen/träningarna igår. Och inte blir det någon träningen ikväll heller.
yey mer läxor.
fan.
Nej nu hände det nått spännande i detta avsnitt, måste se nästa. Tror jag börjar lite smått på uppsatsen medan. Hehu.
hejssvejs!
kram

skönt att du svarar mig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0