Helgen har varit awsome!

var hos Carro under lördagsnatten. Drack powerking och en liten drink på de, och åt godis. Längesen nu! hih
Sen stack vi ut en sväng och småröjde lite, var dock inte så mycket folk ute men hade sällskap iallafall. Sen gick vi in och snackade och la oss sedan och sov runt 2. Jättemysig lägenhet!
Vaknade runt 10 och halv ett så åkte jag och Carro in till tierp för jag skulle spela match.
Vi förlorade med 3-1 mot Norsjö.

efteråt var jag med Elle (carro åkte hem fem) och vi åt på brorsans med min familj. pizza! :)
åkte sen hem till mig, fixade oss och jag färgade sedan Elles hår, mycket fint må jag säga! Skulle nog satsa på frisör, om jag inte hatade att fixa med sånt, hehu.
Sedan tog jag och Elle niotåget och hamnade i Tobo av någon konstig anledning. Sprang runt lite där och blev skrämda mitt i skogen. Haha! Kommer aldrig att glömma Elles pipande ljud!
åkte sen hem med 22.48 tåget till Tierp, och där sov jag kvar hos Elle för första gången. Mycket trevlans!
När vi vaknade runt tio så gick vi ner och åt frukost, sen bosatte vi oss vid tv:n tills lunchen kom, nudlar. (jag är bättre än Elle på att göra nudlar iallafall, haha!)
Sedan gick vi ut och tog lite kort och så innan vi gick till Hallen. Jag skulle ha träning och hon skulle iväg och se på Alex hockeymatch.

Träningen gick jättebra och det var riktigt kul att spela. Inte lika dålig som i fredags, hehe.
Stack sedan till hockeymatchen jag med och såg på tillsammans med Elle, killarna förlorade mot de äldre med 6-4. Måste vara den tråkigaste hockeymatchen som jag sett, för alla bara slogs. Det var nästan pinsamt, haha!
Lite roligt var det när en kille knäckte av klubban. Han är min nya idol, haha.
Nu ligger man hemma i sängen och ska ner och duscha, sen blire film med bror!
bilder från helgen kommer lite senare!
puss och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0