dag 7: Min Bästa Vän

jag har ingen bästa vän för tillfället, jag har många bra vänner. Jag harhaft två som stått mig nära, men jag valde en av dem för att hon har jag haft flest minnen ihop med och hon stod mig närmare än nån annan gjort på denna jord!

våren 2001-vintern 2009
Ellenor Maria Lindfors, född 95-08-21
blondin.

en tjej så jävla underbar, sån jävla bra musiksmak och personlighet, och man får inte glömma snygg. Hon ställde upp för mig i vått och torrt och vi hade alltid skitkul tillsammans. Det spelade ingen roll om det var nyår, fest eller nån annan tradition. vi umgicks JÄMT.
Vi lekte med barbies när vi var små, började sjunga när vi blev äldre, vi pratade om allt, var ute om nätterna, studsade studsmatta, åkte moppe, åkte till furuvik och stockholm och tierp, spelade volleyboll tillsammans, shoppade, lekte lodisar, sov i min farmors stuga, åkte och badade i mehedeby och tog moppen till rullsand, spelade beach på somrarna, åkte på vårt livs första konsert....
nää fyfan vad kul man hade med dig. Mina föräldrar började ju kalla dig för dotter nästan, hih.
vi kunde prata om i princip allt, och tänk att vi hade samma sjuka humor!
Jag kommer ihåg när du sa att du skulle flytta, och jag blev jätteledsen för att du skulle försvinna. Sen visade det sig att ni bara skulle flytta till andra sidan byn (vilket då inte är så långt) så började vi skratta.
Vi planerade vår framtid så att vi skulle åka till Florida tillsammans och börja plugga, träffa snygga killar och surfa och vara kungar på beachen.
Vi skulle sen komma hem och bo i Stockholm, leva som kändisar. Jag skulle vara 20 och du 19. Vi skulle vara brudtärnor på varandras bröllop och kungar på jorden.
Vi skulle tatuera oss också, haha!
Ja hela livet var planerat.


Du är en sån otrolig människa, jag hoppas verkligen att folket runt dig märker det. Jag kan inte låta bli att tänka på hur mycket vi fortfarande har gemensamt, och att vi fortfarande avslutar varandras meningar.
Jag älskade dig som en syster, min lillasyster (som folk till och med trodde att du var), en tjej som jag alltid kommer att hjälpa om du vill ha min hjälp. Jag känner att vi fortfarande är vänner, kanske inte lika nära, men ett vi finns fortfarande.
Jag har fortfarande filmen kvar på oss när vi sjunger, vi måste verkligen kolla på den igen snart! ♥

Just want you to know :)

Nej att mista dig var det svåraste jag någonsin gått igenom och det är nått som jag får bära med mig länge. Men vad som hände förblir en hemlighet mellan oss och dem som redan vet♥
Tack för de 9 betydelsefulla åren! du är guld värd!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0