chockad!


var in i Life-butiken och hittade nått som jag ville ha, tänkte att man kunde prova på i en månad.. men vafan, det kostade 350 för en burk!! Vem går och köper nått sånt för 350 kr?!
provar jag blir det endast en månad för min lilla budget, mer kommer jag inte klara av.


köpte detta på dollarstore, heheh (A) Ganska värt att slösa en 100-lapp på
hörlurar, äntligen! ♥

- mysiga sockor
- hörlurar
- en bok
- tuggummin


ikväll kör jag nog på en mor-och dotterkväll med popcorn, saft och film. Männen i huset är borta så det blir bara vi kvinnor i huset. Skönt.
imorgon äre match mot Jomala, så det blir en bra kväll att ta det lugnt och tagga.
kanske blir ett telefonsamtal? hihih...
Godnatt på er säger jag nu!
puss



Kommentarer
Postat av: mikaela

vad för burk?:)

2011-02-09 @ 15:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0