Alla Hjärtans Dag

hejsan alla därute i världen!
Idag är det nog årets mest meningslösa dag. Och detta säger jag inte bara för att jag är sjuk, och inte har någon kille. För inget av det besvärar mig just nu.
Nej men seriöst. Jag tycker inte dagen har någon mening. Men för er som har en att ge ert hjärta till så är det självklart att ni ska ta nytta av dagen till fullo. Men varför göra detta till en dag? Jag menar, att visa sin uppskattning till någon är väl nått som man ska göra varje dag?
men som sagt, idag är det alla hjärtans dag, men jag känner mig inte så peppad på att va glad för andras skull längre.
Hoppas ni har det bra iallafall.
Själv ligger man hemma och ser One Tree Hill, dricker oboy så mycket som magen tillåter och pratar med världens finaste människa.

Fick nyss höra ett ganska bra "historia" som handlar om Alla Hjärtans Dag av honom, tänkte skriva ner det.
"Alla Hjärtans Dag är dagen då Jesus förlorade sin oskuld, och eftersom det var hans första gång så bestämde han sig för att göra en dag utav det, bara för att han är jesus och kan göra dagar av såna meningslösa saker. Och sen dess har vi haft denna dag för att alla andra också ska få en chans att bli av med oskulden på denna kärleksfulla dag."
Sen sa han: Därför tycker jag inte att man ska fira alla hjärtans dag, för vi kan inte fira varje dag som en viktig människa har sex. Vem vet hur många normala dagar som vi har då.


Så nu ska jag sluta skriva och börja jobba på engelska uppsatsen som är tills imorgon.
Ha det bra alla andra!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0