två pass- check! motgångar medför medgångar

Ligger i sängen just nu inne hos Nellie och vilar. Har överlevt två pass för tillfället och små snart iväg på det tredje. Vi gymmade imorse när vi kom till hallen, och efter fot var benen ganska slappa. Just nu känns det bra, lite förvirrande bara. Dessa tjejer blockar helt annorlunda och slår vid ett helt annat tempo än vad jag är van vid. Visst är det bra att det funkar anfallsmässigt eftersom det är ett lite långsammare tempo än hemma i Linde, men alltså det med blocket oroar mig lite. Tänk om jag bli bedömd utifrån att jag inte svingblockar? Jag menar, jag vet att när man svingblockar så kommer man högre, iallafall när jag gjorde det i Tierp. Men nu har jag helt glömt bort tekniken för att kunna lära mig det BÄTTRE än de tjejer som redan är med. Åh detta fick mig att inse hur mycket jag gärna vill åka till Montenegro nästa vecka där EM kvalet spelas. TAGGA NU FRANKIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0