jag är så jävla bra, och ja jag säger det på ett egoistiskt sätt, för det är jag värd!!!

Jag lovade mig själv att jag skulle plugga arslet av mig idag, och tro mig fan att jag gjorde det. Från att ha haft sju grejer att göra där fem av dem var uppsatser, så skrev jag klart tre argumentationsuppsatser på engelska och en svenskauppsats om Shakespeare på åtta sidor (började på en) och sedan hade jag bara en halvtimme på mig innan jag tvungen att äta för att hinna det innan träningen, och då skrev jag klart mitt ryskatal som ska vara klart på måndag. Fyfan vad jag är bra!! Har bara latinorden kvar nu, sen är det så chill som det kan bli. Åh jag har sett fram emot denna dag i flera månader, nu ligger jag inte efter med något längre! Åh ni förstår inte min lycka just nu, yeey!! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0