Imorgon gäller det!

Imorse for jag och ett gäng goa människor i div två laget till Linköping för att spela en ganska viktig match. Vi vann ;) Så nu ska de spela vårettan som det heter och det är jag riktigt lycklig över att ha varit till hjälp med, så nu önskar jag dessa brudar ett jättestort lycka till! ♥
Jag och Emelie i bilen, snyggingar!

Btw, angående rubriken, imorgon gäller det fan!
Vi håller ju på med testerna igen på träningen, och imorgon är det dags för späsnt-och snabbhetstesterna typ. Förra veckan vra det styrketesterna. Och imorgon ska jag tydligen klara av 3 metersstrecket. Jag hoppas så in i h*lvete, för jag vill VERKLIGEN klara av det. Har längtat efter att säga meningen "jag når 3 meter" hur länge som helst, och imorgon gäller det. Min andretränare tror knivstarkt på att jag kommer klara det, och det skulle även göra min far så stolt.
Jag måste, verkligen måste klara av det imorgon. fan nu kör jag!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: erika

jahaja, ska du vara i lindesberg annars eller? :) jag vet inte, jag vet bara att jag, alex,maja, jossan och emma ska hitt på nå. blir väl supa o slåss antar jag.. haha, nej skämt å sido. vi ska väl bara försöka ha kul :) Lycka till imorgon! :D <3

2011-12-18 @ 23:54:10
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0