111208

Hejsan alla! Har nyss klivit upp. Såå skönt med sovmorgon. Så skönt att vara ledig!
Ska göra mig själv en fin lunch sen efter två avsnitt av Glee, sen ska jag plugga. Fick ett erbjunande att följa med till Örebro och vara julklappstipsare, men jag avstår för skolans skull. Jag är fan bra jag! Men jag tror jag håller mobilen tätt för säkerhets skull så Mattias eller någon av dem kan ringa i nödfall. Haha.
I övrigt hade jag roligt igår. Sara var borta så det var bara jag och boysen. Bakade kladdkaka med ett gäng och diskade med ett nytt. Haha lite komiskt.


Det hände en grej inatt, jag vaknade av ett förjävligt bankande på fönstret och det hoppade till i hjärtat på mig. Jag blev faktiskt riktigt rädd fast det kanske var någon som ville skämt. Det läskiga var att sen började det banka hårdare och hårdare och plötsligt så är det dörren som gjorde oväsen. Sjukt läskigt!
Som den fegis jag var låg jag kvar i sängen och försökte hålla för öronen när jag tillslut kunde höra skillnaden på vart det skulle banka någonstans. Det pågick väl mellan halv tre och halv fyra. Sen fick jag sova igen.
Därefter så upplevde jag en av mina konstigaste drömmar.
Det var min natt. jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0