vaknar i helvetet men somnar i himlen

varför ska jag alltid förstora upp saker och ting? Jag vaknade imorse men värsta klumpen i magen (visst jag hade feber och så men jag visste ju att det låg mer bakom mina tankar än så) och jag vet inte varför. Egentligen så var det nog bara nervositeten inför första skoldagen och så, men det kändes ju hemskt imorse. Men men..
Skolan är faktiskt helt okej, klassen likaså och jag har nog ett av de bättre scheman som går att få. Jag mår nog helt okej nu :)
Dagens outfit här då! webbkameran är inte den bästa men ni ser nog vad det ska föreställa
har ju dragit på mig feber nu också, så ska sätta in farmors kyckling i mikron och sen fixa lite kläder. Har ju trots allt fixat tvätten och hängt osv för första gången, riktigt bra gick det trots att jag var hängig av värmen.
Förresten så är det inte direkt roligt att missa en träning, men det vet nog ni idrottare därute!
Dags för käk
Hörs!
Lyckan är gjord!! Såg ju att jag hade glass i frysen, nu ska febern ner ! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0