Lick me like I´m ben & jerry´s

Låten från rubriken finner ni här!

Igår blev det packning för min del, sen for jag in med flisan till Gävle. Träffade  sebbzor och bryngan i Sandviken för sista gången innan jag flyttade och ätit på AGA. Jag fick fan i mig hela hamburgaren (150g!!!!!!!!). Kan vara för att jag hade ätit en kotlett på 32 timmar. Alltså jag måste sluta slarva med maten. Huvudvärk och mensvärk och vette fan allt vad jag vaknade upp med imorse. Har varit på ett ärende med flisan och snart är det dags för mig att kila hemåt. Måste fortsätta packningen som snart är avslutad!
hörsrå!
puss
love u girl, no matter what ♥


You´ll never find someone like me, so you better start acting like you want me to mean something for you before it´s too late.

Kommentarer
Postat av: flis

kärlek till dej från mej <3

2011-08-08 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0