If tomorrow never comes you should know how much I love her

förlåt alla "trogna" läsare som jag ser fortsätter läser min blogg trots att den inte blivit uppdaterad på flera dagar. Jag känner att jag inte riktigt hinner med allt just nu. Har haft jätteroligt och har spenderat nästan varenda vaken minut tillsammans med flisan (sovandes med också ehe). I söndags så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde faktiskt, jag tror det var då som jag kom hem från göteborg och drog sedan in till stan och levde lite rövare. Dagen efter myste man till lite och i onsdags så var jag in en sväng med mamma och pappa till stan och hälsade på mormor, åt glass, planerade lite och övningskörde.
Idag åkte jag dubbelring (humpabumpa) för första gången i mitt liv, fyfan va kul det var! Kommer lite sköna bilder också, men finns också på facebook för er som vill se mer :)
Det var väl allt för denna gång?
Ses och hörs!
hejssvejs
puss









Denna bild nedanför är ifrån Leksands sommarland. Lite efter men det är så det kan bli när man leker "busy woman". Tyckte att jag borde hedra bror lite för att han äntligen fått in snitsen på hoppservarna! :)
puss bror!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0