You told me it was a joke, but it wasn´t

hänger nere i bryngans källare o Sandviken tillsammans med flisan och sebbe. detta sköna gäng som jag hänger med är svåra att få tag i kan jag säga. fyfan vilka sjuka grejer vi kommer på och vi misstolkar typ allt. hahah!
just nu sitter killarna och försöker intala flisan att hon har muskler. hahaha låter nått i stil med:
F: men jag kan inte!
S: Här är ju muskeln!
F: Spänn då! men späääänn!
F: MEN JAG KAN JU INTE?!
S: jag ser ju muskeln här!!
osv...
har sådan sjuk humor just nu. inte sovit en blund. Jag och Bryngan kom nyss tillbaka från en moppetur i jakt på något öppet ställe att köpa godis på. Kan ju säga att när inte ens donken är öppen så är man ute tidigt! såg ett par pensionärer ute och gå runt typ kvart över sex.
ska iväg runt åtta igen och se, kanske man till och med kan köpa frukost??
'nu ska sebbe dra, så ska va lite social med flisan medan bryngan kör iväg med honom.
Godmorgon resten av Sandviken och Sverige!
pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0