You are my sweetest downfall and I loved you first

sitter och snackar skit med flisan @her place!
okej, alltihop är väl inte skit när vi diskuterar sommarplaner, men det mesta handlar om skitsnack, höh.
kollar runt lite på fejjan också, inte ett dugg ovanligt.
Just ja, har ju bytt mobil med flikkan, så skicka iväg ett sms med erat namn om ni vill få sms av moí ;)
var på stadium idag och har skrapat ihop tillräckligt med pengar för att köpa ett par svarta converse, älskart!♥
men tro inte att det tog stopp där! nej, jag har tydligen vart duktig i skolan och skött mig hemma, så mamsen och papsen köpte ett par vita åt mig också.
just nu är jag overwhelmed och överlycklig! :D :D dagen trodde jag inte kunde bli mycket bättre, men jorå. . .

Det var meningen att man skulle till karlholm på fest, men vad jag vet så blir det bara jobbiga typer som ska dit och supa sig fulla och försöka få så mycket ligg de bara kan, så jag åkte te gävle istället och sover hos flisan inatt och sen kommer några kompisar över hit och vi ska ha det allmänt bäst! :D lite småröj sådär (A)
nu är jag glad!!!
puss på er och ta´t lugnt ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0