when I heard you say my name, I wanted you to kiss me one more time. Miss U

mitt humör är förvirrad för tillfället. jag är glad, ledsen, besviken, arg, förväntansfull ....
kan säga att allt har hänt mig denna helg, eller ja... ungefär då.
stack iväg till hallen för att "fysa" axeln medan de andra spelade och hade skitkul. TRÅÅK.
jag längtar tills jag kan använda axeln utan att ha ont igen. fyfan vad jag ska döda..
ikväll blir det tjejmys med snygging. Chips, cola, ballerinakakor och filmer... längtat efter en lugn stund. har inte haft en sådan sen förra veckan. helgerna har ju vart lite hektiska. hö - hö.


p.s Flisan och Bryngan ska ha ett pris asså, denna helg var grym ♥
btw, hängde med till GS (deras skola) idag, just då mitt lov börjat. snacka om att älska skolan.. haha! knäppte snygga bilder som ni nog redan sett här på bloggen. myys.
puss och gnatt!
hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: johanna

såå gymt fin du är eve

2011-04-19 @ 22:28:05
URL: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0