Volleybollfesten 2011 i text

festen igår var helt okej! trodde först att den skulle suga, men den visade sig bli riktigt lyckad. För vissa blev slutet inte så jättebra, men jag tyckte att ju senare det blev på dygnet, desto roligare hade jag. Och nej, det var inte för den lilla alkoholhalten jag hade i mig. den var way to liten..
jag gjorde lite saker igår som jag ångrar, men en grej som jag trodde jag ångrat imorse visade sig väcka riktiga "feelings" för fester.
efterfesten blev lika lyckad. En kille trodde att jag var 23 år, och då var jag yngst på festen! (!!) lite glad man blev.
resten av festen minns jag i svackor. en sak blev jag riktigt glad över att det hände iallfall.
puss på mina kära lagkamrater så lyckad som den blev!
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0