Måndag gör jag ingenting

har vart med felice hela dagen kan man säga, för hur ofta är det vi umgås nu för tiden liksom?
Började med att vi tog bussen in till skolan med Carro och hade idrottslektion. Det var komplettering idag så jag gjorde mitt och sen stack jag och felice till Bennys Grill och åt. MuMs!
stack sen och köpte ballerinakakor och piggelin, så när vi kom tillbaka till skolan så hade vi spanska innan vi åt kakor och drack mjölk före innan vi drog till specen. eller jag gjorde det iallafall, felice drog hem :)
Åkte hem med fyratåget och fick sällskap av alex hem. Vi kollade på jersey shore och pratade lite innan jag stack iväg på träning.
Årets sista inomhusträning och jag är speechless. Blir inge mer boll på ett tag nu, ska träna upp axeln och vila mig i form. fuck....
kom hem, duschade och nu ligger man här och ska slå på en film.
godnatt därute
puss

Kommentarer
Postat av: Theodorkarolina

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-10-21 @ 13:11:58
URL: http://theodorkarolina.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0