I´ll die for you but you won´t do the same. A bad woman, that´s just what you are. I was thrown in the garbage

äpplet föll inte långt ifrån trädet kan man säga. hatar tonårsdramat, men jag kan inte bara låtsas som om allt är okej. Precis som han så vill jag ha dig för mig själv någon gång.

Sitter och ska börja läsa lite av historian. Sen blir det mat och tv, gr8! :D
hade en awesome kväll igår. åkte med bror in till Andersberg och träffade våra kusiner och deras respektive. Linus har skaffat sig en rotweiler, en valp, och den var jättesöt! de har två katter också och honan ska ha kattungar snart, så kanske man kan övertala mamsen, hihi.
Åkte sedan hem till faster i Furuvik och fikade och pratade. Sen kom man väl hem runt halv ett. Gick och la mig direkt för jag var helt slut.
en del planer i helgen försvann, och en del förstördes, så jag antar att denna helg får en sexa av mig. Kunde vart bättre med andra ord..
men nog pratat om det. Imorgon ska jag ringa Torsten och beställa en tid. Han måste nog kolla vad det är för fel på min axel, så jag kan träna dessa sista träningar säsongen ut :) hatar att va skadad.
nej nu ska jag läsa lite.
ha en mysig söndag!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0